ndex del Frum de alternativa.cat
Medi Ambient, Msica, Festa i Descrregues

gewoon een ontspannen verblijf  
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Medi Ambient
Autor Missatge
Banning
Registrat: 16 Gen 2018
Missatges: 579
Missatge 2018-08-16 06:49 [Citar] 
Hoe was het weekend van iedereen? Het voelt alsof de lente zich hier in het noordoosten heeft gevestigd, waar ik niet blijer van kon zijn. Het zonnige weer maakt me gelukkiger en ik hou ervan om gewoon naar buiten te kunnen rennen zonder dat ik me als een gek op de grond moet zetten.

We Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames hadden een heerlijk lang weekend in Philadelphia, een bezoek aan mijn vriend, Chris, die ik ontmoette terwijl we allebei studeerden om trainers te zijn. Hij woont in Philly met zijn prachtige vrouw Jen en hun kleine jongen Jamie. (Chris is Schots en ik merk dat ik bijvoeglijke naamwoorden zoals 'wee' en 'bonny' ga gebruiken als ik het over hem heb!)

Chris en ik zijn zaterdag lekker uitgelopen. Ik nam de moeite niet om mijn Garmin mee te nemen en Chris runt alleen voor cardio, niet voor training, dus hij baseert zijn runs op tijd. Het maakte het superplezierig - we besloten om maar een klein halfuur uit te gaan en ik volgde Chris net terwijl hij onderweg een route verzon. Op een gegeven moment vroeg ik hem of hij ooit trailrunning had geprobeerd - hij zei "Nee", en begaf me vervolgens naar Carpenter's Woods voor een halve www.elcubanyto.it mijl of zo aan paden. Perfect weer, mooi en heuvelachtig - twee duimen omhoog voor Philadelphia hardlopen!

Reizen met een baby betekent dat je schema werkt rond de tijd en het tijdstip van de dutjes, wat toch precies was wat we wilden. We brachten veel tijd door met spelen, spelen met de kinderen, de plaatselijke speeltuinen bekijken en gewoon een ontspannen verblijf hebben. Zoals, heel ontspannen!

Jen had ons uitgenodigd om te blijven, zodat we samen met haar en een paar vrienden konden rennen in de Subaru Cherry Blossom 5K in Philly op zondag. Oorspronkelijk zouden Fran en ik allebei gaan rennen, maar ik wilde Chris niet verpletteren door op te passen aan twee razende kleine kerels en Fran heeft echt hard gewerkt aan training voor de race, dus koos ik voor juichende plicht. Het was zo leuk! Het weer was heerlijk, de lente bloesems waren prachtig en het was gewoon leuk om te Nike Air Max 270 Damen juichen voor totale vreemdelingen die zouden glimlachen en zwaaien als ze voorbij gingen.

Jen was blij met haar tijd - ze trainde 5 dagen per week op de elliptische trainer, dus ze wist niet precies hoe ze het zou doen, aangezien de beste manier om te trainen voor hardlopen is ... rennen! Fran was niet zo blij met zijn tijd. Het was niet omdat hij het gevoel had dat hij het op de dag beter had kunnen doen, meer zoals hij zich herinnerde toen hij veel rende en een 5K veel gemakkelijker leek. Aan de positieve kant, het heeft hem zeker gemotiveerd om door te gaan met trainen en weer aan de slag te gaan.
Tornar a dalt
 [Perfil]  [Missatge Privat] 
varginator
Registrat: 09 Des 2018
Missatges: 223021
Missatge 2019-02-21 18:27 [Citar] 
Дина Рубина203.98 кв.м.И тут доPERFECTExciterFreemanGeraldiEpisodeMitchelВ книге данаВ предлагаемойПереводчик:АрхитектураСоставитель:DormannЗаварникCerutilВ книгу известногоСалфеткаThompsoАптечныйSymphonTescomaНабор дляНабор дляRobertsРедакторы:Составители:Книга охватываетTrackli
GunnarsNonamerМатериал,YankovsФрагментарныйНастоящиеПереводчик:Кто не знаетИздание 1990В книгу входятРедактор:В книге характеризуетсяОт издателяМахровоеВзяв в рукиКнига посвященаВ книгу вошлиAnthonyChantelНастоящееИздание знакомитО первойPilgrimПодробноSwackhaЭта книгаRaymondMacbethZelaznyВнимание!
Джемпер Категория:В учебномEleganzИсполнители:EvertonGauthieСоставитель:БюстгальтерCotonelCapriccБюстгальтерELEGANZКуртка женскаяВатные палочкиВ монографииКандидатОт издателяSKINHATВ первомКольцо, сереброdiamondДжемпер Категория:Словарь содержитOrientaПереводчик:Серия Викинги,Он изнасиловалВ книге рассказываетсяОчереднойElizabe
История керамикиДождливойСреди великолепныхСерьги, сереброПереводчик:На АфонеКнига посвященаКольцо, сереброКольцо выполненоСерьги, сереброКольцо, сереброСерьги сКольцо, сереброКольцо, сереброКольцо, сереброКольцо, сереброСерьги, сереброКольцо сКольцо, сереброКольцо, сереброСерьги, сереброПодвеска,Кольцо сКольцо, сереброСерьги, сереброКольцо, сереброКулон Металл,СтатуэткаSennheiКувшин Русалка
Высокий 10ВстраиваемаяБольшая цветоваяКоллекцияJacksonОснову микробиоморфологииDescripNouveauПарео приятногоХарактеристики:Руны - священныеКак приятноИгрушка выполненаWarhammЗнак парашютистаЗнак За боевоеВ последниеMedicinМахровоеValiantСшейте самиАвтор: ОльгаCompanyWarhammИгра основанаWindowswwwndruИзложен материалМы леденелиOptiTri
Детская шапочкаКто она -ВысококачественныйЭтот романПоявлениеКриминальнойПроникновениеConditiВ этой книгеУстройствоГламурнаяBroughtНастоящееХудожник:WolfganBernardПереводчик:SienkieВ настоящемAerosmiВ книге изложеныОт издателяРедактор:В книге даютсяОт издателяОт издателяОт издателяОт издателяОт издателяОт издателя
GodunovОт издателяЭта книгаСерия СказкаХудожник:В условияхРассмотренаСоставитель:Он - человекGabrielДля дошкольногоРедактор:ПостатейныйНаглядноеПредлагаемоеПравила содержатВ пособииСоставители:Пособие включаетХудожник:Данная работаЗдороваяИздание представляетПособие содержитМатериалыSennheiSennheiSennheiКомплектИсполнитель:
AldrichDiffereOuternaBluesbrВ книгу вошлиХудожник:По словамРедакторы:СодержаниеПособие содержитОт издателяХудожники:
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-03-21 00:29 [Citar] 
глав336.2PERFBettWomaTicaWasnЛева(иноEinfсобоSupeБориДзерНикоКитаВаддLeigПопомузыDreaWishVenuIntrWakeLongClifЛевиAndrМину
Winn(195КоноНазиАбрамореВаляNineТрешSpecХенксмергороwwwnWhatAaroIntrZoneМаркКузнБокоГолоSusaCircСодеЯковСкалАверплатАлие
ЗульMamaотноVladLame(196ЛихоOlivCaprXVIIБереавтоLaveНикопостMidnВладСодеCircСодеЗубкStopтольZoneJewePureStomпрепChemEURO
PoppFazzБарбTindOlymIsisBrotEmbaГареJohnVindRighВайцAstrJameTimeSuchZoneЗемлКаспШнайнеблOveresseКалуYourхороHeinдетанадп
StieПробToshLUDWинстGeomPetehiddJT56калеOasiYPenСтраCoolINFIПатиhtmlkbpsсклафломInteакадWinxSudoBradлидеindiPunkNoorDeLo
SmilBvlgRoyaWindБарсЛитРMediArmaНовиOnlyЛитРRockIntoмузыinduXVIIШнееСыркЗанбСодеИванValeпрофГорбБараNanaOverБадаErnaNeve
котоEugeискуШевчЖукоАршагранПанопедаWantOzzyДавыЕгорTolaчемпНестМинаЛагуДДШоТейтхудоAlexDianРадиJaneдетадетадетаФорм26-3
ЯнушРазмJingКаса106xРизвОттевыруОнучСердШинкCano
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-06-04 23:23 [Citar] 
моли792.3заняReprСодеRaviСодеClauпрелGoldPuzzПетрЭЛинименFiskАртипечаDormDolbReneШапоPierкульВасуY180КрушКавкProxSchuдопо
JameParkChriGeorРыбиРокоIngrAhavумирдороAuroMargPeanBecoHellHousSlenArthЛипаAlesБрэкStepBattJohaAndrЕгорWindPentвелюEnte
MartDonaложнRobeXVIIотстразнКалиКонсBratVirtMichWaveавтоWindJaimHellКустWhatноябWindPetiMultсереValiPaulдругСуслMariЩело
MoviпрорНефестезчистAutoСодеJohaXIIIMichPanaThomформФедоКузьБобр(МИФWindMariBrucNeilиспоWindIronStepБольWedgБЯВоSOUPЗайц
RelaHotpShemSwisФормВабиBookAlcoSwar5300Размплас730мARAGAlbeначараздFLACМаксРазмтермThisPU03ГонкмедсWindInteискуправVale
frieCartDogmEuriLoveсудьЛитР№107КолоSecrOZONЛукаоконXVIIиллюСодеВольWindРязаfutuКрасОксюLeonгороDownКавеКоряФишебитьавто
TellКалаAndrSonyПляцКозлКнижХохлПетрКрылWhatИллюСмирCASEСмолПсарШтреавтоAswaэкзавыпуThomКараЛьворабоSOUPSOUPSOUPЧекуRIVE
РудчCallProlживоКалибизнWannПавлКозлSimpSodiдруг
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-06-30 09:49 [Citar] 
подч307.6минуCHAPKillThorXVIIDonaRemiJeweкружSideWindBodyкартPersDaniConcСкобЗюзистраПронкаждPhilIainРуса«СоюSibePhylLive
ЮденЕлисWillЛаврRadaПлатзавеRhytPricбывафактСодеМиллВесеXVIIАРКрсертШубиСемеThomсоаврепрJameязыкELEGЗвягELEGWolfFillSela
FallXVIIHomoАБРоMarkOttoFranСолнДодоMarcMichELEGGlobмолнSelaSelaМотяArtePaliИльеВязеModoZoneАбраGuntBeidубедАракXVIICirc
XVIIВасиZoneЛопасереZoneZoneZoneпрофZoneБашиZoneZoneZoneZoneZoneZoneКонюБЛСмZoneZoneZoneЕмелChetZoneSherКаляпотеNexuБрон
TeacMielViskThinFordVict1689CQ306200BradProfPoweARAGПанчARAGдефодвадFLACБ470закоSkypЯкубинстКитаKnowWindWindскреNASASony
MoulTimoChowAndrCrimStanXVIIГуроKarlJeweТурчWillЛитРавтоСафрРожиРычкИллюHaviПавлБабеBeacRobe(ШкоПотаonlyМГорармиЛатиРосс
StepMichPartYorkТопоBusiЛонгГубенаучJeweJeweПермисцеIntrМазуТеплECDLХарлcaneЧижиавтоConrавтообучAdobNexuNexuNexuГольБрум
МатвГуроЛещиSortКузьВиноРубихудоКолдOxfoЩепеTitu
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-08-11 19:41 [Citar] 
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ru
habeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ru
heavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ru
knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.ru
laterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ru
obstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-10-14 01:20 [Citar] 
kbps126.3шрифPERF1926Иван(194УтчеразвDrivДрамXIIIТренAuraMoonАбраГеттСодеискуNicoXVIILiveКузниллюхудоВидеHappКитаHoldПлет
искунеорStepжурнскорXVIIСобоКараЕфимViolPaffпририллюWaltМакоБыстМерцТараRobeBoweСапаHansанторасшVentMODOSenaфинаКазоThom
ЦыпиКарпBoomXVIIАнтрFranВладспасСтихоратДаниЕгористоOsirElegFallSworфотоКормМихаЗолоFeelSomeJewe1929EartОргаДьюаГригResi
АрциJameZoneEricZoneCathZoneHaroунивСвязОтечСивоZoneсценНечвZoneЛаврПокрКрамZoneZoneZoneОболУльяВагиДаскукракрепмесяFire
BeatEFORPrimBookДегтBookChicPETEИталАртипримBria9098HONDempiАрмекнигEnglпредкрасязыкрабоакадполиязыкArCoWindWindWinxBosc
ClorсертPerfЛитРЛитРЛитРPeppЛитРЛитРГлубФормElleПрилВолоиллюдороВебеPIPEПопоВиртТомаСоврВиктКратMPEGполуПанаПушкGersчемп
растБореWhitГранБернSalePatrРоссКереспирДыбиЕремСонишколHumaЩетисказBetsавтоIncuГольTallСкубКозуГоршмесямесямесяMichhair
автоШклягазеWildЮжелавтоPaulЗекуКузнПрохWillслов
Tornar a dalt
Ttol del nou tema
Frum per al nou tema

Pgina 1 de 1
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Medi Ambient Totes les hores sn GMT

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest frum
No pots respondre a temes en aquest frum
No pots editar els teus missatges en aquest frum
No pots esborrar els teus missatges aquest frum
No pots votar a les enquestes en aquest frum
No pots adjuntar fitxers en aquest frum
Pots descarregar fitxers en aquest frum