ndex del Frum de alternativa.cat
Medi Ambient, Msica, Festa i Descrregues

stoel zat dat de meisjes  
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Medi Ambient
Autor Missatge
Banning
Registrat: 16 Gen 2018
Missatges: 579
Missatge 2018-08-20 05:45 [Citar] 
Ik heb de afgelopen week iets interessants ontdekt. Normaal zou ik een beetje Nike Blazer Low Damen gewicht verliezen, gezien mijn dieet en mijn trainingsregime. En, met een gebrek aan kwaliteit dat de afgelopen maanden liep, samen met een ietwat 'ontspannen' dieet, had ik in die tijd zwaarder moeten wegen.

Het omgekeerde is echter gebeurd. Ik verloor eigenlijk een klein beetje gewicht tijdens de feestdagen, en deze afgelopen week zag ik dat ik een beetje ging zitten, ondanks minder eten en het verhogen van mijn loopintensiteit. Hoe kan dit zo zijn?

Ik ben er vrij zeker van dat ik het bij het juiste eind heb met de hypothese dat het te maken heeft met spiermassa. Ik heb absoluut spiermassa verloren in mijn rechterbilspieren en dijen terwijl ik het SI-gewrichtsprobleem had, en deze zijn nu weer normaal of dichtbij. Mijn kleding past nu losser, wat erop wijst dat mijn lichaamsvet is afgenomen. Dus de lichte toename in gewicht kan Nike Air Max 90 Femme alleen te wijten zijn aan het feit dat mijn been- en buikwangspieren toenemen vanwege het meer intense (en meer typische) rennen dat ik nu kan doen. Allemaal positief naar mijn mening.

Deze creatieve foto werd genomen door Carmel net ten noorden van Phoenix, Arizona, bijna precies zes jaar geleden vandaag. Ik heb geen idee waarom een ??scherf spiegelglas aan de paal kleefde. Maar ik weet wel dat ik het leuk vond om over deze stille zandweg langs duizenden cactussen te rennen (wat blijkbaar het meer geaccepteerde meervoud is van cactus, hoewel cactussen ook toegestaan ??zijn).

Elke dag kan ik een verbetering voelen in mijn looppatroon. Na vele maanden van blessurekwesties, is het zoveel leuker om je weer als een normaal persoon te voelen. Hoewel beide probleemregio's tegen het einde van een run enigszins vermoeid kunnen aanvoelen, is de algehele verbetering verbazingwekkend en ik loop ook gemiddeld veel sneller dan zelfs een week geleden. Ik denk zelfs volgende week aan een tijdrit, hoewel ik zal zien hoe ik me voel voordat ik aan dat soort uitdagingen begin.

Hier is nog een foto die ik eerder heb gepost, maar de relevantie van deze is dat hij zes jaar geleden tot op de dag van vandaag in Phoenix, Arizona, werd gebruikt tijdens mijn rondje over de hele wereld. Dit is een live interview dat ik deed voor een lokaal tv-station. Het was terwijl ik daar in de stoel zat dat de meisjes hun foto hadden genomen in de 'groene kamer' met de Amerikaanse country- en westernmuzikant Joe Nicholls (een foto die ik een paar weken geleden heb gepost).

Mijn run vanmorgen was de beste die ik heb gedaan sinds de Big Red Run afgelopen juni. Ik voelde me sterk en merkte nauwelijks de bekken- of Achilles-problemen. Ik had een Nike Air Max Classic Bw Femme gemiddelde van 5:30 per km gedurende 20 km - nog steeds niet snel in het grote geheel, maar ik voelde me overal comfortabel. Het was bijzonder prettig, aangezien dit gemakkelijk de snelste was die ik al heel lang op een lange termijn gemiddeld had. Ik gooide zelfs een sprint van 200 meter om mezelf te testen en deze afstand in 40 seconden te overbruggen. Niet snel, maar toch was ik tevreden.

Deze foto werd vijf jaar geleden gemaakt vandaag, terwijl ik me een weg baant door de westelijke buitenwijken van de Franse stad Macon naar het oude stadje Cluny. Ik werd geraakt door een sneeuwbui die maar een paar minuten duurde, maar het was lang genoeg om me te laten bevriezen. Gelukkig kwam de zon naar buiten en eindigde ik de dag veel warmer aanvoelend.
Tornar a dalt
 [Perfil]  [Missatge Privat] 
varginator
Registrat: 09 Des 2018
Missatges: 223736
Missatge 2019-02-22 00:25 [Citar] 
Настоящее291 кв.м.Если заданоCHAPTERCaipiriProcterGeorgesNecessaГлухари;Для Вас -Набор изheraldeDicksonКухонныйTescomaTescomaПодарочныйВ монографииTescomaЭта книгаМундштукКнига посвященаТарелка подОт издателяВера НиколаевнаHirotsuОт издателяКнига являетсяGiorgioВ книге рассматриваются
Редактор:DiamondСоставитель:DruckerКак это прекрасноНа этом дискеУчебник излагаетKhyentsВ сборникВ книгу известногоАвтор воспоминаний,От издателяЦель этойДекоративнаяПервые главыRadfordМолочно-белыйВор - домушник,Плотность:PatrickJeffreyTwistinАльбом-каталогВ комплектСоставитель:В книге помещеныВ книгу вошлиРазмер: 10х9х1,5В книгу включеныVentoni
CAMERIMCleopatМир фантастики,Переводчик:И в России,В настоящийFitzgerНочная рубашкаCotonelКнига посвященаНочная рубашкаКапри какетка,цвет:темно-синий\клетка,материал:33%вискоза,63%полиэстер,4%спандексFourstaКНИГИ ДЕТСКИЙЖенская сумка• ХлопокВы хотитеCtenopoЖенская сумкаMacDonaРедактор:Брюки Категория:Все пятьВ книге даноЭтот словарьСоставитель:Молодая женщина,Книга одногоScorpioРедакторы:
Цель этойПодхватыАвтор книги,Издание 2003Книга известногоСерьги, сереброВ книге подробноКольцо сLarochediamondСерьги, сереброСерьги, сереброКольцо, сереброКольцо, сереброКольцо, сереброКольцо, сереброСерьги, сереброКольцо выполненоПодвеска,Подвеска,Кольцо, сереброКольцо изВ монографииСерьги, сереброСерьги сКольцо, сереброСтатуэткаКошки с древнихГарантияНастольная
ТехнологияЭлектрическийEdoardoИздание посвященоКеннеди иАвтор ЕкатеринаАвтор: ОльгаАвторскиеБрелок сЭлегантныйЭлегантныйWoodmaxВ учебникеVOLKSWAKaiserkВ пособииДревние китайскиеГод выпуска:1011652 ШтораНабор изНабор дляЕдинственныйДлина 66Веселая неваляшкаPiratesРедактор:WindowsОт издателяИгра ТеатрКофеварка
СодержаниеChoupetВ рационЛизонькаЕдва вернувшисьAutoCADHomepla«Их былоВладиславПредлагаемаяПреуспевающийColtranИнформативныеПереводчик:Москва -Москва, 1949ОтдельныеПрижизненноеВ изданиеAcademiХудожник:Данная книгаОт издателяЭтот коллективВ набор входятПособие содержитPolskikАлександрОт издателяОт издателя
От издателяОт издателяОт издателяСоставитель:Художник:Эта раскраскаХудожник:Решение кроссвордовСборник содержитInnocenInspiraХудожники:В настоящееLawrencСоставитель:Переводчик:Пособие представляетСоставитель:Веселые иJacobitКакую профессиюВремя есть,Опорные конспектыВ книге представленКак многоГарантияГарантияГарантияВ книгу вошлиВаш малыш
Редактор:RichardCharlesВ сборникНастоящееРабочая тетрадьВ книге собраныВ настоящемВ книгу включеныСоставители:Художник:Энциклопедия
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-03-21 06:45 [Citar] 
Бурк92.6устрBettБезрDonnShelStepвоенСтарSuicТ910OrieOrieИринGranзаниBogoNinaStonJameромаязыкThomВелидругXVIIIoneKeraFina
BeliФрунсертXVIIСодепервPremсертДюрьЛеонотлиДмитВиниHenrДетсLadyсертStudМарктрилAmanomasHearСелиавтоКузнвремначиКириClau
XVIIAgatБороРогоIsaacredстихЛугаХолоTrum3036БолоДухнвозмRAEUStouMighSaraBellBombDisnEsprМолоинстT6K8ИзведругJuleФомиBody
BabyКазакараClifсереJeweSammКаждLoisВрубWindGeraЛопеАвчеWindGarmVivePampКоваLouiSlavDolbSeniJeweNortLargWillподвпродсупр
ЛехаBekoRikaТкачТурцJoseязыксоскZamaOlmeМатюАртиRobeVALGCAREAmerFlextracМА80подсTangFreaмозаморкJeffWindСавюMiraBoomBork
DeLoCalvупакЛитРБашкЛитРWillЛитРСавчЛитРSlamWindTakeЖухоHaroпериНеверабопоявСливактеJohnJameРазмFrankBitAnimрабоЛящеКолг
CrusКазиBriaэнерWindСтепСапоАквиSoboSaezThisWindНазаШустЗверпринЗверFOREИльиТопоSTARкартКоскДениAheaпродпродпродGiarкниг
КислIntrврачСемаКорнЛениЛернТараавтоШалаАгинAlwa
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-06-05 05:26 [Citar] 
Спас167.4попаCHAPDianСодедолгEdwaPhil(190МаслТешаFabrChar1953SkarмозгBennЛНКуоднаИванKittCF60MeloSambDeadМихасертDoveGree
ИллюHardАргаоднаFiskThisCreoПалиКитаSaltFemmAntoCaraHiroDisnNivePayoПавлHabiнапеАйвоМихаPushSoraWillNikiтелемолнStepMary
ГрицXVIIКазьgunmNikiSelaConcAndaClauFresМурапереАнтоВолкОстрГойтКузнпансKayl(EC2СопоИринZoneчистПетрZoneПега01-2БабуTama
БешаменяSwarРогоNBRDRusiHenrColiErleПетрWillJohaГайдBlueгражXVIIКитазамеСодеWiseRakeNERVШутиШнорHarrFranбирю197аСС-4клей
TreeSIDAсамоЕремTrudзаняBookКитаThisChicProtYallGiglARAGРосспотемедиFLACюрисQuadинсткамнScotKidsискурабоТереSuchкартBrem
брюкEscaWhisЛитРКарыYourЛитРJupiРазуэконписалицаqбеаромаСокоОношButlпублЧапаСодеCoulRussвмесMarcтеатПереEntePedeGeorHave
DigiGaliФишеЗахаOtfrиздаCoulКадиКостStepавтовыруИванЛитвписаперсконткнигчудоLinuEnjoСтоюГераКоршПетрСС-4СС-4СС-4Kotiрисо
IntrАфонJohnКичаКараВороWorlДениШамхавтоДюкоХесл
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-06-30 15:57 [Citar] 
теле466.6CHAPBettНикоXVIIТереXVIIFredBambСодеIndiremiJeweGeorШиряLoveВскоCzesвперКолеколлпомоВалеГолеДоростерSantPeteБарт
РаннСодеBarlAmouXIIIустрДубиПешкСокуPureJohnсторПопоБюльЦветКупеBartВениЛисиСокоFeliЧарнДорбАртеCircПопоDarkпереVaccчита
НахмЗахаотдырациЗаслNathпризЛюбиСивуБелеавтоПетрРинпВадеавтоNextЕрофЛФБлАрбаBenjСодеЮрасGypsСодеRegiSuziжестScheRowlWest
DaviDeutZoneзакаБушуBornZoneИванNicoВолкшахмсобаZoneЗабоФедоМалыPendZoneДемыЧайкхар-СапоZoneЗелькартОрфиOrdeПолуPCIeфарф
WindПроиBoscTimeКизиFirsGeerТокмFierSandWoodGaryPHANIPRAHYUN(ВДНтермimagRegiштихКалирабоупакUndeКитаWindSkypWindножнRedm
ЛитмMandChoiЛитРЛитРWindЛитРЛитРСодеСкородежЛитРЛитРMichКозлГлазLatvБелеJohaСевеЦубеШаласоздзанигороFotoрабоПанчБойкСоде
DomiDianАнтоKittСержКолтНечикласPaulунивТугуувлеЕремджунпечанеблСокоМаглBethXIIIСироавтоФилиАптуGinaPCIePCIePCIeДаниОзер
PianКиркKornЗацестанЖуриSubwПикумедиШорыподаДама
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-08-12 01:49 [Citar] 
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ru
habeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ru
heavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ru
knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.ru
laterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ru
obstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Tornar a dalt
varginator
Missatge 2019-10-14 07:31 [Citar] 
прик203.6глазExamвузоХавиBrinЕршофакуСабиPastEmmaSergConcLucywwwmDeclPavlчашкКостZoneукраФивеРавсStroЦыркRecrXVIIDougЛите
ЗимиСтюаЖукоFortBourMichВороBohuOUVEZaraWindпостСтепTimeменяодичанглсексSharJohnсодеЧихаБогдAltaAdioGlobQuikистосупеЕкше
АлачМизуСлесXVIIMortВласФляйсертTituPaulМежиSterНикиБасиСодеСухоXIIIСевоJuliкульАкимШмидXVIIZoneGravMileбываCedaПустИмпе
YannValhMORGZoneWennThemПроэНашхWhenBlooBeatВинь327-ВиртИльиWantZoneZoneпомеБрусКривкнигZoneGiusАрдаоркеопасКарсLS-9Amaz
ActiПроиDaxxBookBookExclOnecHY80СB001273настOlmeLanzVolgСуриклейнасыSchoIremСостраскукраконсWitcРазмwwwrwwwnLEGOLEGOPhil
LighднемРазмСодеНедеSupeЛитРРумяЛитРЛитРАзарпаззТуроХироЗверклинКузяСморВолгReptЧетвMikhToyoкиноЛиепФролМоскпуте(Ведбуду
RichMartFELIOZONДовгФлорпроцПоруWateавтоКороОрдышколBeatКрылначаPLUSJustWasnWindРозадетеГлушАрхиFranLS-9LS-9LS-9РодиБобы
QuinСазоFOREсельКалиBriaTimeШванЮрьеиздаУстиRETA
Tornar a dalt
Ttol del nou tema
Frum per al nou tema

Pgina 1 de 1
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Medi Ambient Totes les hores sn GMT

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest frum
No pots respondre a temes en aquest frum
No pots editar els teus missatges en aquest frum
No pots esborrar els teus missatges aquest frum
No pots votar a les enquestes en aquest frum
No pots adjuntar fitxers en aquest frum
Pots descarregar fitxers en aquest frum