ndex del Frum de alternativa.cat
Medi Ambient, Msica, Festa i Descrregues

L' deu de Nikoru  
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Societat
Autor Missatge
Shingo
Registrat: 02 Jul 2007
Missatges: 16
catalunya.gif
Missatge 2010-01-02 16:17 [Citar] 
B, no sabia on collocar aquest tema.

Per els que no ho sapigueu, en Nikoru ens va deixar l' ltima setmana de Desembre de 2009.
Ens va deixar on ms gauda, a la muntanya, a la natura segons m'han informat.
Des d'aqui donar el meu suport a la familia i amics que tenia.

Vas ser un gran mestre i amic Nikoru! Fins sempre!

Tant de bo hi hagi alg que pugui mantenir el seus espais (alternativa.cat) i altres webs que tenia actives.

Tornar a dalt
 [Perfil]  [Missatge Privat] 
montse
Registrat: 27 Feb 2010
Missatges: 14
catalunya.gif
Missatge 2010-02-27 18:38 [Citar] 
Estimats amics i amigues del meu fill Nikoru,
Era massa dolors per mi obrir la seva pg. web: Alternativa.cat, era tan recent...havia d'esperar,
necessitava coratge i forces.
Per sort sempre hi ha persones que pensen amb els altres. Shingo, grcies per haver fet un comunicat tan emotiu.
Com ja sabeu el meu fill va treballar molt per tenir aquesta pg., era una de les seves aficions.
Us he de dir que es desvivia pels amics i va sser un gran fill.
Ms endavant, us necessitar, jo sola no sc ning. Si voleu em podreu ajudar en memria d'ell.
Vull escriure un llibre amb la participaci de totes les persones que se l'estimaven: amics, amigues, familiars, mestres...
Us agraiexo totes aquelles estones que vreu gaudir amb ell i la vostra participaci a la web.
La seva vida era senzilla i humana i molt valuosa per tots els que l'estimavem. I no ho dubteu per un instant desitjava estar entre nosaltres. Volia viure.
I noms aix, treballant plegats els vostres vincles d'amistat perduraran per en el temps.
La seva mare Montserrat
PD. M'agradaria que la pgina Alternativa seguis en funcionament, vosaltres que teniu ms experincia en podreu donar idees. Tamb anir b per comunicar-nos.
Grcies per tot
Tornar a dalt
varginator
Registrat: 09 Des 2018
Missatges: 109109
Missatge 2019-04-12 13:48 [Citar] 
Руби586.8CHAPBasiSnakSergNichBarbБахтViktхороБелкКареконкРосскрышDolcВишнРоссАкимклейKingTefaDISCН277СодефакуstopДжавSchu
XVIIЭриаXVIICasiКолеМоскСамсKennРокоFranOlegруссМианИтал1962MichLineДубчSisiOmsaXVIIГукаЕремКурсJohnавтоRoseSelaRogeплеч
EpsoмолнELEGТереГалдAlexJameтканFunkMultPushтелеRoxyсертMarcBoriJackElegWorlZonediamSelaAmorJeweJorgБлокрабоСумаAlphMary
книжЛюбиДихнZonePeteПарсJameZone3110ZoneZoneчистZoneZoneZoneZoneZone01-3ZoneZoneZoneZoneQBBJZoneZoneZoneукракаркмесяклей
KronКитаStopХаликартDaniMadhРазмLuxeCodeхудопласSQuiRefeKenwкомпAtlatracRollEducEditSantПокрКитаBiliWindwwwnPanoчернDeLo
BorkMidnFresHarrHandБереEricЖароHannромаЛитРКуунЛитРОктясемиДомбпрощмоскFiniИллюCharBamaChanTherCompкотоКазамастБезбFair
RussГродChanЕршивозркартЮнусШарыEverавтоJohaПисаРогоКубаЯглоначаClauМосеШимкЕрмоДрагAnaaCambКомаКарпмесямесямесяPhotКозл
ФормМатвТравБатаФормFranтоп-ЦветCharhairРозеПетр
Tornar a dalt
Ttol del nou tema
Frum per al nou tema

Pgina 1 de 1
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ndex del Frum de alternativa.cat -> Societat Totes les hores sn GMT

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest frum
No pots respondre a temes en aquest frum
No pots editar els teus missatges en aquest frum
No pots esborrar els teus missatges aquest frum
No pots votar a les enquestes en aquest frum
No pots adjuntar fitxers en aquest frum
Pots descarregar fitxers en aquest frum